Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Η Cyta με έκλεψε 3 φορές σε 6 μήνες από τον λογαριασμό μου





H CYTA με χρέωσε για περίοδο που δεν είχα καν λογαριασμό μαζί τους!!! Σε τηλεφώνημα που είχα σήμερα η υπεύθυνη μου είπε ότι "θα μου επιστρέψουν πίσω τα €1.26" και να τελειώσει το θέμα.... Το θέμα είναι όμως πως και τα χρεώθηκα και ποιό είναι το "σύστημα" της CYTA το οποίο μπορεί να κάνει για 3 φορά λάθος.

Την πρώτη φορά με χρέωσαν για ένα αποκωδικοποιητή που παρέδωσα αλλά δεν "πέρασε" ο υπάλληλος την πράξη και χρεώθηκε αυτόματα ο λογαριασμός μου 30 ευρώ συν ΦΠΑ. Την δεύτερη την "ανακάλυψαν" από μόνοι τους οι της CYTA και ήταν για κάπου 16 ευρώ, και όταν τηλεφώνησα για να βρω πόσα χρωστώ μου το ανακοίνωσαν (ότι δηλαδή αυτοί μου χρωστούν) και το τρίτο αυτό....

Τελικά αν για την απλότερη των χρεώσεων γίνονται "λάθη από το σύστημα" τόσο συχνά, πόσο εμπιστοσύνη υπάρχει για τις χρονοχρεώσεις και τα roaming και τα υπόλοιπα; Μήπως κρατά κανένας χρόνο όταν τηλεφωνεί; ή εμπιστευόμαστε την CYTA με κλειστά τα μάτια;
Με ένα εκατομύριο πελάτες, το λάθος του 1 ευρώ τον λογαριασμό μας δίνει 1,000,000 ευρώ.... Καιρός να ξυπνήσουμε!!!

Βάζω εδώ εκτός από την καταγγελία και την συζήτηση που έγινε στο https://www.facebook.com/groups/proedrikes
και το έσβησε ο admin https://www.facebook.com/PanChristophorou
o οποίος δουλεύει στη https://www.facebook.com/Panimation.Imagery
και προφανώς έχει ή προσβλέπει σε επιχειρηματικές δραστηριότητες με την Cyta....

   Καλά κρασιά!!! Έχει σήμα μεγάλε;
__________________________________________________________________________
Βάζω εδώ την απάντηση του "μεγάλου" που μου την έστειλε μετά που είδε την αναφορά μου στην διαγραφή του post και την δημοσίευση της μαζί με όλη την επικοινωνία από εδώ. που ακολούθως με έκανε blocked! Άντρας με τα όλα του ο Παναγιώτης....με μπλόκαρε από παντού!!
______________________________________________________
Τάδε έφη Παναγιώτιος, λάτρης της ελεύθερης γνώμης και της δημοκρατίας, που στο group του δεν έμεινε λόγος και ξητημασιά που δεν είπαν για τους ανθυποψήφιους του υποψόφιου που επέλεξε: "Ξέρεις πόση ώρα θέλω να σε δώσω στην Αστυνομία ? Εχεις νου χρησιμοποία τον. Είτε αφαιράς το όνομα και τα στοιχεία μου από τους χώρους που με δησφυμείς, είτε ως αύριο το μεσημέρι θα σε κλεισω ΜΕΣΑ. Δοκίμασε την τύχη σου, και θα σου την ανοίξω."
Αλβίνος: "Τρόμαξααααααα (από τα ορθογραφικά), και δεν έχω ύπνο...."
________________________________________________________________

Like · · Unfollow Post · Share · 17 July at 16:47
          Maria Kyriacou, Marios Chrysostomou and 10 others like this.
          Maria Kyriacou, Marios Chrysostomou and 10 others like this.
         
Krystallis Doukanaris poly aplh h lysh. allakse etaireia na pnasei to flantzi sou, opws kaname oloi. a, kai otan tha pas na stamathseis to logariasmo sou, pare kanena dikhgoro mazi sou giati tha kaneis fono me auta pou tha se xrewsoun.
17 July at 17:41 · Edited · Like · 1
         
Αλβίνος Βασιλειάδης μα άλλαξα και με χρεώνουν και μετά που άλλαξα.... δεν πάνε καλά!
17 July at 17:46 · Like · 1
         
Ioannis Chrysochos Αν δεν έχουμε εμπιστοσύνη στη Cyta που μας ανήκει και έχουμε εμπιστοσύνη στους ιδιώτες σωθήκαμε!!! Τα λεφτά που κερδίζει η Cyta επιστρέφουν σε εμάς τους ιδιοκτήτες της.
17 July at 18:13 · Like
         
Krystallis Doukanaris GIANNHS eipame, enen? tziai douleukeis sth CYTA. en kalh h douleia sou. meine tziame. en xreiazete na mas douleukeis emas. re paithkia!!!ti eipe o GIANNHS twra? na mas klefkoun, na siwpoume, gia na plerwnetai o GIANNHS? cool.
17 July at 18:17 · Like
         
Ioannis Chrysochos Εσύ είπες.
17 July at 18:18 · Like · 1
         
Krystallis Doukanaris axaxxaxaxaa, a re GIANNH mou. na'xame tzi'allous
17 July at 18:19 · Like · 1
         
Krystallis Doukanaris sovara twra, epeidh eixa to aporia. h CYTA plhrwnete pou tes idiwtikes etaireies xroniaia, mhniaia, i kata kkele syndromhth?
17 July at 18:22 · Like
         
Ioannis Chrysochos Εσύ σε ποιά εταιρεία έχεις τα τηλέφωνά σου και πως πληρώνεις?
17 July at 18:23 · Like
         
Krystallis Doukanaris pantws OXI sth cyta. plhrwnw me symvolaio kai gia DYO arithmous mou erxete toulaxiston 1/3 tou oti plhrwna sth Cyta prin 6-7 xronia gia enan. pantws allo rwthsa. ti meridio apo thn pitta pairnei h cyta, giati kserw kapoia pragmata pio ekseidikeumena.
17 July at 18:27 · Like
         
Ioannis Chrysochos Οι τιμές της Cyta είναι ελεγχόμενες. Το τι ξέρεις πες μας το να το μάθουμε και εμείς?
Thursday at 11:07 · Edited · Like
         
Krystallis Doukanaris nai, elegxomenes PROS TA PANW. pws ginete na kanete ta IDIA LATHI se OLOUS. den tha ksexasw POTE th symperifora ths ypallhlou otan phga na kleisw to logariasmo, oute kai tis xrewseis pou nthele na mou valei. tziai eimai pou tous anthrwpous pou ama piasoun ton allo na klefkei, kamnw ton poksillikki. noiwthw xaroumenos pou mporesa kai ephrreasa dekades gia na fygoun apo to xountiko kathestos ths Cyta. oso gia to ti gnwrizw, einai gia kapoio pio ekseidikeumeno programma. pithanon na mh to gnwrizeis kan.
17 July at 18:38 · Like
         
Ioannis Chrysochos Δεν γίνονται χρεώσεις όταν φεύγεις από κάποια εταιρεία.
17 July at 18:40 · Like
         
Ioannis Chrysochos Σίγουρα ελεγχόμενες προς τα πάνω είναι οι τιμές, λόγω του ότι δεχθήκαμε να προστατευτούν οι άλλοι πάροχοι.
17 July at 18:40 · Like · 1
         
Krystallis Doukanaris auto pes to sthn ypallhlo sas. mexri kai to modem pou mou xrewsan sthn arxh nthelan na to ksanaxrewsoun. kati kwdikous nthele na ths plhrwsw. 3-4 xrewseis, den thymamai akrivws. kai to idio me ton Alvino, mou esteilan logariasmo gia klhseis meta pou allaksa etaireia. kai feugontas, mou petakse kai to aeimnhsto ''tha ksanagyriseis kai esy, opws oloi oi alloi''. axaxaxaxa, esy Alvino akouses kanena na ksanagyrizei?
17 July at 18:44 · Like
         
Ioannis Chrysochos Δεν γίνονται χρεώσεις όταν φεύγει κάποιος. Το modem δεν το πλήρωσες όταν μπήκες στη Cyta, ούτε αν το άλλαξες μερικές φορές. Απλά στο τέλος πρέπει να το επιστρέψεις. Είναι πράγματι δύσκολο να επιστρέψεις πίσω ως πελάτης, διότι θα πρέπει να ξαναπληρώσεις πάρα πολλά λεφτά. Δυστυχώς δεν μπορούμε να το κάνουμε δωρεάν, διότι όπως σου είπα είμαστε ελεγχόμενοι.
17 July at 18:47 · Edited · Like
         
Αλβίνος Βασιλειάδης Δεν είναι ελεγχόμενες οι τιμές όπως το θέτεις ioannis chrysochos. Οι τιμές που "ελέγχονται" είναι οι τιμές που πουλούν τις υπηρεσίες τους (γραμμές, roaming) στις άλλες εταιρείες. Δεν τους υποβάλλει κανένας το πόσο μπορούν να μας χρεώνουν σαν καταναλωτές όπως το θέτεις αγαπητέ Ιωάννη. Αν θέλεις μπορώ να βάλω στην συζήτηση και τον αδελφό μου που είναι ο οικονομικός διευθυντής του Ρυθμιστή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομικών Υπηρεσιών που λίγο η πολύ κάνει την μελέτη για αυτές τις χρεώσεις. Έχεις μήπως "τιμοκατάλογο" που να το θέτει έτσι όπως το εκφράζεις εδώ ο ρυθμιστής;
17 July at 18:48 · Like
         
Ioannis Chrysochos Αν κάποιος πελάτης θέλει να επιστρέψει πίσω σε μια εταιρεία, αυτή θα μπορούσε να του κάνει τις εγκαταστάσεις δωρεάν. Η Cyta δεν μπορεί. Ούτε μπορεί να βάλει τιμές χαμηλότερες από κάποιο όριο.
17 July at 18:50 · Like
         
Αλβίνος Βασιλειάδης σίγουρα δεν μπορεί να τις βάλει χαμηλότερες από το κόστος που έχει. Ούτε μιά υπεραγορά μπορεί να το κάνει αυτό. Θεωρείται αθέμιτος ανταγωνισμός γιατί σκοπό έχει όχι για να "κερδίσει" η εταιρεία αλλά για να παττίσει τον ανταγωνισμό, και μετά θα "βγάλει" την ζημιά.
17 July at 18:54 · Like · 1
         
Krystallis Doukanaris kai gia poio logo? dioti gia na vgazei trella kerdh kai na ergodota tosa atoma einai pragma oksymwro. mporoun na xrewnoun POLY pio fthna oi etaireies pou plhrwnoun meroidio sth Cyta, alla den mporei h Cyta. xmmm
17 July at 18:55 · Like
         
o         
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, σε σχέση με την εισήγησή σου για τα premium SMS σου αναφέρω ότι σήμερα η Cyta έχει ένα μηχανισμό προστασίας των πελατών της και ότι πρόκειται να τον αυξήσει με διπλή επιβεβαίωση.

Συγκεκριμένα σήμερα όταν ο συνδρομητής στείλει εντολή, π.χ. ΟΝ ABC, για να εγγραφεί σε συνδρομητική υπηρεσία κάποιας εταιρείας λαμβάνει το πιο κάτω μήνυμα από τη Cyta.

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ABC ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΗ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ . ΓΙΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΕΙΛΕ: OFF ABC ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ XXXX

Όπως σου είπα γίνεται και αναβάθμιση των συστημάτων μας έτσι που να γίνεται επιβεβαίωση και προς τη Cyta ότι ο πελάτης αποδέχεται τις χρεώσεις.
Thursday at 12:34 · Like
o         
Giorgos Lemesos otan ginei elexos stin cyta pafou tha deite posa egklimata ginontai ta teleftea 10 xronia gia ypoklopes minimaton...tilefonimaton ...e mails !!!!
Thursday at 13:56 · Like
o         
Demetris Pilavakis Πάντως επειδή όλοι κατηγορούμε την Α.Τη.κ, εγώ να σας πω ότι η MTN πριν από 18 μέρες αποφάσισε να αλλάξει την διάρκεια ισχύος στις κάρτες τις PAYG, κάτι το οποίο έκαμε και για τα υπάρχοντα υπόλοιπα. Δηλαδή στις 30/6 το υπόλοιπο μου έληγε στις 15/9 ενώ την 1/7 η κάρτα μου λήγει στις 31/7(κλεψιά;). Επίσης κάτι παρόμοιο έκαναν και στα συμβόλαια με το bonus που δίνουν. Επίσης στην primetel μου αποσύνδεσαν το internet αρχές Ιουλίου του 2010 ενώ εγώ πλήρωσα το πάγιο για όλο τον Ιούλιο(δεν ξέρω αν συμβαίνει κάτι ανάλογο στην cyta).

Επίσης αν θυμάμαι καλά όντως έγινε αυτό που αναφέρει ο κ. ioannis chrysochos . όταν ήρθε η μτν, η α.τη.κ αναγκάστηκε από την επιτροπή ανταγωνισμού (αν θυμάμαι καλά) να μην προβεί σε μείωση τιμών θα ψάξω την σχετική ανακοίνωση και θα επανέλθω αν βρω κάτι. Επίσης αναγκάστηκε να νοικιάσει στις καινούργιες εταιρείες την υποδομή μας, αυτή που εμείς σαν καταναλωτές κάναμε.
Thursday at 16:27 · Like
o         
Ioannis Chrysochos Giorgos Lemesos, οι κατηγορίες που λες δεν μπορούν να είναι αληθινές. Για παράδειγμα υποκλοπές τηλεφωνημάτων δεν μπορούν να γίνουν από τα τηλεφωνικά κέντρα της Cyta. Η Cyta δίνει τεράστια κονδύλια για την προστασία όλων των πληροφοριών που έχουν να κάνουν με τους πελάτες. Η Cyta με τα χρόνια έχει αποκτήσει μια τόσο δυνατή προστασία που δεν μπορεί να φοβάται κανένας πελάτης για τα θέματα που αναφέρεις. Η πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες καταγράφεται και άρα δεν μπορεί κανένας συνάδελφος να κάνει τέτοιες υποκλοπές. Ακόμη και η πρόσβαση των συστημάτων μας από hackers είναι αδύνατη. Μόνο να σου πως ότι η Cyta προστάτεψε την ιστοσελίδα της Κυβέρνηση μας όταν προήδρευε της Ευρωπαϊκής Ένωσης και παρότι οι Τούρκοι και οι Ανώνυμοι μας είχαν βάλει στόχο δεν κατάφεραν να μας νικήσουν.
Thursday at 18:50 · Like
o         
Giorgos Lemesos men mashese ... kapote otan mou erxontan minimata pigainnan kai se allo kinito ... pos to eksigas afto ?
Thursday at 19:26 · Like
o         
Αλβίνος Βασιλειάδης Αγαπητέ Δημήτρη την απαγόρευση των μειώσεων την έκανε ο αδελφός μου και ο λόγος ήταν πολύ απλός. Η Cyta τότε ήθελε να πουλά φθηνότερα στους πελάτες από όσο θα χρέωνε στην MTN να χρησιμοποιεί το δίκτυο της. Δηλαδή έμμεσα να αναγκάσει τους άλλους παροχείς να πουλούν πιο ακριβά. Έγινε τότε μελέτη από τον ρυθμιστή ως το ποιό ποσοστό έπρεπε να χρεώνει για την χρήση του δικτύου και πόσο τον πελάτη. Δηλαδή για να εξηγήσω. Άν από το τηλεφώνημα, το κόστος του δικτύου ήταν το 80% και η διεκπεραίωση το 20% (φανταστικοί αριθμοί χάριν παραδείγματος) η άλλη εταιρεία θα μπορούσε να έχει max 20% και να πουλά αν είχε κόστος μηδενικό... Έγινε τότε υπολογισμός του επιμέρους κόστους του κάθε σταδίου της υπηρεσίας και μετά επιτράπηκε η σωστή τιμολόγηση.
Thursday at 19:46 · Like
o         
Αλβίνος Βασιλειάδης Οι υποκλοπές γινόντουσαν και έχουν κατηγορηθεί συγκεκριμένα άτομα παλαιότερα. Γεννάρη του 2010 νομίζω ήταν η μεγάλη υπόθεση με 2 κατηγορούμενους υπαλλήλους της CYTA.
Thursday at 19:48 · Like
o         
Aris A. Aristotelous mhn mas koroideuetai,giati den koroideuomaste pia.me 2 euro mporei kapoios na agorasei software meso internet kai na parakoloutha opoio thelei kai opote thelei.kante ena search sto internet.stamatate na mas koroudeuetai! eleos!
Thursday at 19:49 · Like
o         
Αλβίνος Βασιλειάδης Παραθέτω άρθρο "Προσάγονται σήμερα ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λευκωσίας για έκδοση διατάγματος κράτησης ένας υπάλληλος της CYTA, 35 χρόνων και ένας ιδιωτικός ντετέκτιβ, 40 χρόνων, οι οποίοι συνελήφθησαν ως ύποπτοι σε σχέση με υπόθεση υποκλοπής τηλεπικοινωνιακών δεδομένων από πελάτες της CYTA.
Η αστυνομία πιστεύει ότι βρίσκεται στα αχνάρια κυκλώματος και προέβη χθες το απόγευμα στις δύο συλλήψεις. Αμέσως μετά οι δύο συλλήφθεντες ανακρίθηκαν στα γραφεία του ΤAE Αρχηγείου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, φαίνεται ότι ο υπάλληλος εκτελούσε εντολές τρίτων προσώπων, με ή και χωρίς αμοιβή. Είναι άγνωστο ποιοί ενδεχομένως έδιδαν τις εντολές και κυρίως ποιούς παρακολουθούσαν και γιατί.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, ο υπάλληλος της CYTA, είχε ελεύθερη πρόσβαση σε απόρρητα τηλεπικοινωνιακά δεδομένα, δηλαδή εισερχόμενες, εξερχόμενες κλήσεις και μηνύματα. Τα δεδομένα αρκετών πελατών της CYTA, που φέρεται να υπέκλεψε ο υπάλληλος, περιήλθαν στην κατοχή του ντετέκτιβ. Αυτό έγινε μέσω τρίτων προσώπων, αφού φαίνεται ότι οι δυο συλληφθέντες δεν γνωρίζονταν καν.
Η CYTA προέβη σε καταγγελία στο Τμήμα Ανιχνεύσεως Εγκλημάτων Αρχηγείου, που ανέλαβε την διερεύνηση της υπόθεσης. Ο 35χρονος είναι ένας από τους λιγοστούς υπαλλήλους με ελεύθερη πρόσβαση στα τηλεπικοινωνιακά δεδομένα πελατών.
"
Thursday at 19:49 · Like
o         
Αλβίνος Βασιλειάδης φυσικά φίλε Άρη αυτό είναι εύκολο μέσω linux. Όποιος θέλει να το κάνει βρίσκει πολλά tutorials online. φτάνει να είναι σχετικός με την τεχνολογία
Thursday at 19:51 · Like · 1
o         
Giorgos Lemesos i asfaleia tis cytas apo eksoterikous paragontes einai ena prama..i asfaleia ton pelaton tis cyta apo tous ypallilous tis einai allo prama
Thursday at 19:57 · Like
o         
Aris A. Aristotelous exo diavasei prosektika ola osa egrapse o alvinos.oti exei grapsei einai tekmhrioneno kai me epeise.sunepos,sumfono me ton alvino.
Thursday at 19:59 · Like
o         
Αλβίνος Βασιλειάδης μα είναι αστείο να θεωρεί κανένας ότι υπάρχει ασφάλεια από όπου δήποτε.... Για να δώσω παράδειγμα το safe internet που δίνει δωρεάν η Cyta, η τα μπλόκα που έχουνε βάλει στα καζίνα, σπάζει σε 10 δευτερόλεπλα
Thursday at 20:00 · Like
o         
Αλβίνος Βασιλειάδης όποιος δυσκολεύεται να το κάνει θα του δώσω μόνο 2 λέξεις να τις ψάξει, και θα βρει την λύση. Tunneling και VPN Enjoy που λένε και οι crackers
Thursday at 20:01 · Like
o         
Giorgos Lemesos bloka kai kouroufeksala... osoi asxolountai me ta software tis cytas mporoun na doun ta e mails mas opote theloun !
Thursday at 20:22 · Edited · Like
o         
Ioannis Chrysochos Η υπόθεση που αναφέρεται ο Αλβίνος, δεν είναι υπόθεση υποκλοπής, αφού αυτή δεν μπορεί να γίνει. Ήταν υπόθεση με αριθμούς κλήσεων. Όπως σας έχω πει ότι η όποια ενέργεια έχει να κάνει με στοιχεία πελατών καταγράφεται και άρα δεν υπάρχει περίπτωση να την μην εντοπισθεί. Πρέπει κάποιος να είναι τρελός για να κάνει κάτι τέτοιο. Δεν θυμάμαι που κατάλυξε η υπόθεση που αναφέρει ο Αλβίνος, διότι αυτή οδηγήθηκε στα δικαστήρια.
Friday at 00:06 · Like
o         
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, για το θέμα που λες ότι η Cyta ήθελε να πουλά πιο ακριβά στους εναλλακτικούς παρόχους σε σχέση με του πελάτες της αυτό δεν ευσταθεί. Αυτό που ήθελε η Cyta ήταν να πουλά με βάση το δικό της κόστος και όχι με χαμηλότερο. Για μένα προσωπικά η πώληση με χαμηλότερο κόστος είναι κλοπή των λεφτών του Κυπριακού λαού και δεν φοβάμαι να το αναφέρω. Δυστυχώς όμως αυτά έχουν γίνει με νομοθεσίες που έχουν στόχο να βοηθήσουν τους νέους παρόχους να μπουν στην αγορά.
Friday at 00:13 · Like
o         
Ioannis Chrysochos Άρη, αγόρασε και software 2 εκατομμυρίων αν θέλεις και δείξε μας αν μπορείς να παρέμβεις μέσα στην Cyta. Η Cyta παιρνά τακτικά penetration tests με μεγάλη επιτυχία. Τα κρίσημα συστήματα δεν είναι προσβάσιμα από έξω για να μην μπορεί να γίνει αυτό που αναφέρεις.
Friday at 00:15 · Like
o         
Ioannis Chrysochos Άρη, για να ξεφύγεις από κάποιο έλεγχο στο διαδίκτυο είναι όπως είναι και στην πραγματική μας ζωή. Απλά αλλάζεις δρόμο. Αυτό κάνεις και εσύ με το tunneling. Για τα θέματα όμως της ασφάλειας των πληροφοριών της Cyta που μας ενδιαφέρει τα πράγματα είναι πολύ προστατευμένα για να υπάρχει φόβος της όποιας παράκαμψης. Όπως σας είπα γίνονται συνεχείς αναβαθμίσεις έτσι που η ασφάλεια των πληροφοριών της Cyta να μην παραβιάζονται ούτε από τους Anonymous που όπως ξέρετε είναι οι πλέον hackers και crackers στον κόσμο.
Friday at 00:24 · Like
o         
Aris A. Aristotelous ioannh,prin su apanthso tha su po oti sunergazomai me ton organismo auto gia 40 xronia kai eimai polu ikanopoihmenos genikotera kai tha sunergazomai mazi tou oso uparxei,plhn tis klepsies pu kanei me thn uoerxreosh ton pagion ton sumvatikon thlefonon,kati to opoio an den allaxei tote suntoma den tha uparxoun pouthena sumvatika thlefona.oson afora thn parakolouthish genikotera kai den milo gia emena h gia esena pu eimaste ' ashmanta' atoma,alla genikotera to gnorizeis oti ginetai.den tha su kano thn xarh,dioti mu zhtas na kano kati paranomo kai den tha to kano gia na su to apodeikso.h paraviash tou arthrou 16 tou suntagmatos episurei poinh 5 xronon.se parapempo sto sumvan pu su anefere o alvinos.epishs,stis dhloseis tou eisaggelea gia parakolouthish tou dikou tou kinhtou thlefonou kai alla paradeigmata.telos,tha su po oti esu mporei na mhn gnorizeis,se dikaiologo,alla su upografo oti auto ginetai.na mhn koroideuomaste pua se auto to mpourdelo pu legetai kupros.eipame kati pu pezete ok,kati pu einai hliou faeinotero den to apodexomai.an den gnorizeis kai thes na matheis,tote akolouthise ta link pu su proteine o alvinos kai dokimaseto.omos,su leo oti auto einai paranomo.mia dokimh tha se peisei.ego,arkoume stis marturies pu etuxe na exo kioxi se katidian dokimh,dioti auto einai paranomo.
Friday at 00:36 · Like
o         
Ioannis Chrysochos Η ασφάλεια του διαδικτύου για τα μηνύματα των πελατών γίνεται κυρίως με το encryption. Πρέπει οι πελάτες που δίνουν κρίσημα στοιχεία και μηνύματα να ξέρων τι κάνουν και πως να προστατεύονται. Υπάρχει πάρα πολύ πληροφορία στο διαδίκτυο για το θέμα αυτό. Giorgos Lemesos θα πρέπει αν υπάρχει το παραμικρό στοιχείο σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τα email να αναφερθεί επίσημα στη Cyta για να το εξετάσει. Όσον αφορά το θέμα των μηνυμάτων ότι αποστέλλονταν και σε άλλο, δεν είμαι ενήμερος, αλλά το θεωρώ πιθανό αυτό να γίνει από κάποιο λάθος στο λογισμικό και όταν εντοπίζεται διοθρώνεται αμέσως.
Friday at 00:37 · Like
o         
Giorgos Lemesos mba..ta minimata mou pigainnan se kinito anepithimitou atomou pu den ithela na exo kamia apolystos sxesi . den itan tyxeo
Friday at 00:40 · Like
o         
Aris A. Aristotelous paidia,onomazetai spyware call kai spyware message me 4 dollaria to agorazeis.an to agoraseis omos kai se puasoun pas 5 xronia fulakh.sthn amerikh epitrepetai.me auto mporei kapoios na parakolouthei ton leuko oiko ,oxi thn cyta.alla eipame einai paranomo!
Friday at 00:44 · Edited · Like
o         
Giorgos Lemesos to spyware call kai spyware massage xreiazete ton arithmo pou sou dinei i cyta..oxi ton arithmo tilefonou
Friday at 00:43 · Like · 1
o         
Ioannis Chrysochos Άρη, τα links /keywords που δίνει ο Αλβίνος είναι για το διαδικτο και συγκεκριμένα για το tunneling και όχι για τα κινητά. Το θέμα της παρακολούθησης κινητού τηλεφώνου ή ακόμη και σταθερού αυτό μπορεί να γίνει έξω από το δίκτυο της Cyta ή οποιουδήποτε παρόχου. Δηλαδή μπορεί κάποιος να βγει στον κατανεμητή της πολυκατοικίας ή του σπιτιού και να κάνει παρακολούθηση. Γι' αυτό δίνουμε κλειδαριές για τους κατανεμητές. Το ίδιο και με το GSM υπάρχει κλείδωμα. Όμως υπάρχουν συσκευές που μπορούν να ακούσουν συνομιλίες του GSM με κάποιοες συνθήκες. Εγώ δεν έχω δει τέτοια συστκευή. Ούτε η Cyta διαθέτει τέτοιες συσκευές. Ότι κλειδώνει μπορεί και να ξεκλειδωθεί. Εμείς κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν να το αποφύγουμε.
Friday at 00:48 · Edited · Like · 1
  Ioannis Chrysochos Επίθετο?
Yesterday at 17:21 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης κοινός φίλος
Yesterday at 17:22 · Like
  
Ioannis Chrysochos Αν εννοείς τον Αλεξάνδρου και βέβαια τον ξέρω.
Yesterday at 17:24 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης όχι
Yesterday at 17:24 · Like
  
Ioannis Chrysochos Που θέλεις να καταλήξεις?
Yesterday at 17:26 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Εσύ δεν σπούδασες Πάτρα Ηλεκτρομηχανολόγος;
Yesterday at 17:27 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Ξέρεις καλά το network της Cyta φαντάζομαι...
Yesterday at 17:27 · Like
  
Ioannis Chrysochos Καλά αυτά αλλά που θέλεις να καταλήξεις?
Yesterday at 17:28 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Nα κάνουμε μια τεχνολογική περιδιάβαση στο δίκτυο της Cyta. Εγώ δίδασκα στο πανεπιστήμιο Λευκωσίας Media Technology. Κάτι λίγα ξέρω και εγώ... τι λες;
Yesterday at 17:30 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Αυτά εσύ θα τα ξέρεις καλά φαντάζομαι
Yesterday at 17:31 · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, αν είναι να κλείσουμε την συζήτηση αυτή διότι κάποιοι φίλοι που την διάβασαν έφαγαν γύρω στην μια ώρα. Μπορούμε αν θες και από κοντά να τα πούμε κάποια στιγμή. Αυτό όμως που θέλω να σε διαβεβαιώσω διότι έκανα σε πάρα πολλά τμήματα της Cyta είνα...See More
Yesterday at 17:36 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Εγώ πάλι προτιμό να τα πούμε από εδώ δημοσίως
Yesterday at 17:36 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Ακόμη καλύτερα να κάνουμε την συζήτηση από το blogspot μου για να μην την "σβήσει" κανένανς
Yesterday at 17:37 · Like
  
Ioannis Chrysochos Όπως θέλεις.
Yesterday at 17:37 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης έκανα μόλις τώρα την καταγγελία στον επίτροπο
Yesterday at 17:37 · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, αν ανοίξεις κάποιο θέμα που θα με ενδιαφέρει πολύ ευχαρίστως να συμμετέχω, νοουμένου ότι θα έχω και ελεύθερο χρόνο, διότι εκτός από τις ημέρες των αδειών οι υπόλοιπες είναι έντονα γεμάτες.
Yesterday at 17:39 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης τι multiplexers χρησιμοποιείτε;
Yesterday at 17:40 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης (Κάνω mirror την συζήτηση στο blogspot μου)
Yesterday at 17:44 · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, δεν θα ήθελα να βγω έξω από το θέμα εδώ. Σου είπα μια άλλη φορά να μιλήσουμε και για άλλα θέματα. Προς το παρόν σε χαιρετώ και σου εύχομαι ότι καλύτερο.
Yesterday at 17:45 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Το θέμα μας είναι το ίδιο. Αν μπορείς να μιλήσεις τότε θα φανεί το τι λέγω.
Yesterday at 17:55 · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Αγαπητέ Ioannis Chrysochos, για να ξέρουν και οι υπόλοιποι που διαβάζουν τα post τι προσπαθώ να πω. Εσύ είσαι ένα από τους υπεύθυνους για το network της Cyta. Εσύ ξέρεις τι εξοπλισμός υπήρχε από τότε στον υποσταθμό της Cyta στην Κυπερούντα όταν ζητούσα...See More
6 hours ago · Edited · Like
  
Ioannis Chrysochos Δεν ξέρω αν καθυστέρησε η εγκατάσταση των ADSL στην Κυπερούντα και ποιός είναι ο λόγος. Αν ήταν έτσι όπως τα λες η Cyta να ταλαιπωρούσε του πελάτες για να βγάζει περισσότερο κέρδος δεν θα έβαζε στα χωριά τα ADSL και τώρα τα VDSL!!! Ο κοινονικός ρόλος της Cyta στα χωριά είναι δεδομένος. Με την ευκαιρία αυτή να ευχαριστήσουμε τους πελάτες της Cyta που επομίζονται και αυτό το κόστος, για το καλό του τόπου μας.
5 hours ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Με την ευκαιρία αυτή πες μας τον εξοπλισμό της Cyta στην Κυπερούντα και πότε μπήκε, ή "κωλύεσαι" για τους λόγους που είπα πιο πάνω. Αφού ξέρεις τα δεδομένα. Γιατί τα αποκρύπτεις; Υπήρχε ο εξοπλισμός που χρειαζόταν για χρόνια και δεν τον ενεργοποιούσατε...See More
3 hours ago · Edited · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, σου είπα ότι ξέρω την πολιτική της Cyta και δεν υπάρχει περίπτωση η καθυστέρηση στην ανάπτυξη του δικτύου να οφείλεται στην ίδια.
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos Ioannis.. dos mas amanta...ola ta ksereis kai tipota den ksereis ..i exeis polla na krypseis...opos kai aftos pou sou eipe na milas edo mesa !
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Απάντησε σε αυτό που είσαι εσύ μέσα Networking και στα συστήματα που υπήρχαν από το 2000 και πριν και άφησε τις γενικούρες που λένε αυτοί της Τράπεζας Κύπρου. Μπορείς; ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Τι λένε αυτοί της Τράπεζας Κύπρου?
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Τον κάφκει να απαντήσει γιατί ξέρει ότι υπήρχαν τα hardware. Το ξέρω γιατί ήταν απένατυ από το σπίτι που νοικίαζα. τους είχα φάτσα μόστρα μόνο με το που άνοιγαν την πόρτα.
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, δεν ξέρω γιατί λες.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Εσύ που είσαι της υποδομής του δικτύου "δεν ξέρεις" για το τι συσκευές υπήρχαν. Ο άλλος που τους λογαριασμούς "δεν ξέρει" γιατί με χρέωσαν τον Ιούνιο ενώ δεν είχα λογαριασμό μαζί σας. Τελικά κανένας σας "δεν ξέρει" τίποτα.... Το μόνο που "ξέρετε" είναι ότι είστε μιά "αγία εταιρεία"... Να κάμετε παρεκκλήσι να σας ανάβουν και κερί.
about an hour ago · Edited · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Η άγνοια και ο εξαγνισμός δεν έχουν την ίδια ρίζα....
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, δεν είμαι υπόχρεος να ξέρω τα πάντα μέσα στη Cyta. Εσύ όμως λες ότι έκανε η Cyta την ανάπτυξη και δεν σου έδινε υπηρεσία. Αυτό δεν στέκει στην λογική. Γιατί τότε έκανε την ανάπτυξη???
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Για πες εδώ τι δουλειά κάνεις στην Cyta τότε και ποιά τα καθήκοντα σου;
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos Ti na pei re Alvino ? tin alitheia ? Afou den eise ypoxreomenos na ksereis ta panta, Ioannis, pos ksereis oti i cyta energei vasi logikis ?
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Γιατί και αυτά να τα γράψω πάλι θα πεις αρλούμπες.
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Τι σχέση έχει τι δουλειά κάνω στη Cyta?
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos Afou '' den einai '' i douleia tou na kserei tote ti sou apanta re Alvino ?
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Το ρωτώ για να το καταλάβουν και οι 12χρονοι ότι είστε όλοι μέσα στο κόλπο.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης όλοι "ξέρετε" και όλοι το "κρύβετε"
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Κωλύεσαι να μας πεις τα καθήκοντα σου και την θέση σου;
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, σου είπα και άλλη φορά ότι δεν λέω ποτέ ψέματα. Τα καθήκοντά μου έχουν αλλάξει 5 φορές μέσα στα 20 χρόνια που είμαι στη Cyta.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Σήμερα ποιά είναι και ποιά είναι η θέση σου
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης μπορώ να σε ρωτώ μέχρι του χρόνου ή μέχρι να κλείσει η Cyta ξέρεις.
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos Diladi allakses kathikonta 5 fores ..exeis 20 xronia ypiresia sti cyta kai akoma en emathes pos doulevei i cyta ? Oloi mia '' oikogeneia '' ...to pio proxorimeno systima pu exei i cyta einai oi apantiseis se FAQs (fequent ask questions) pu tous exoun ...See More
about an hour ago · Unlike · 1
  
Ioannis Chrysochos Σου έχω πει ότι δεν έχει καμιά σχέση στη συζήτηση το ποια καθήκοντα είχα ή έχω.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Και ο λόγος είναι απλός. Ξέρω πολλά πράγματα και μπορώ και "πιάννω" τα πόδια σας από παντού. Υπέφερα πολύ μαζί σας σαν κάτοικος ενός χωριού που το είχατε μονοπώλειο.
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos an douleva se etereia ston idiotiko tomea gia 20 xronia....kai allaza kai 5 posta ...i etereia afti eite tha itan pros dialisi eite tha eixa apolythei me tes klotsies !!!
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Έχει. Το ήξερες από τότε ότι η Cyta μας άφηνε να πληρώνουμε για dialup 5πλάσια και δεν άνοιγε το adsl. Είσαι και εσύ μέσα στο κόλπο λόγω της θέσεως σου. Για αυτό κάνεις σαν και τα κοπέλια της ερευνητικής.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Απλά εδώ με την συμπεριφορά σου δίχνει ότι υπάρχει πολύ περισσότερη "βρώμα" από κάτω και προσπαθείς να "κλείσεις" την συζήτηση με το ότι η Cyta είναι μιά καλή καλή εταιρεία. Δεν θα σου κάνω την χάρη.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Ή θα σήμαινε Γιώργο ότι θα "εξελισσόσουν" και άρα θα ήσουν ψηλά στην πυραμίδα και θα ήξερες πολλά. Όχι λίγα με καθόλου που ξέρει ο Ιωάννης.
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, μα και τώρα χρησιμοποιείς το δίκτυό της Cyta. Δεν είσαι ευχαριστημένος?
about an hour ago · Edited · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης χαχαχααχαχαχαχαχαχ
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης και με τον αέρα είμαι ευχαριστημένος. ποιόν πρέπει να "ευχαριστήσω" για τον αέρα που αναπνέω στην Κυπερούντα;
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Φαντάζουμαι τον θεό.
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos den yparxei nomos pu na ypoxreonei kanena ypallilo tis cyta na einai gnostis pragmaton . diladi exei arketous efxaristimenous ? emena otan einai gennaris pou kryadizei llion xala to routter..ton avgousto pu en kamini pale ta idia...fysa polla kovete i syndesi...
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης μπορώ να σου αναλύσω τεχνικά γιατί το σύστημα της Cyta, πάθαινε αποσυντονισμό 10 φορές την μέρα ενώ αυτό που έχω τώρα έχει ένα μήνα να αποσυντονιστεί, αλλά πάλι δεν θα "ξέρεις".
about an hour ago · Edited · Like
  
Ioannis Chrysochos Μα γιατί αποσυντονίζεται??
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos pes mas re ioanni ...mias kai exeis 20 xronia ypiresia stin cyta !
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Μπροώ να σου πω ότι βάλατε παράνομα κεραίες σε 2 μέρη στην Κυπερούντα δίχω καν άδεια πολεοδομική, Τεράστιες αντέννες 20 μέτρων και κανένας δεν σας έκανε τίποτα γιατί τους είχατε όλους ταϊσμένους. http://alvinos.blogspot.com/2008/09/blog-post.html
ΑΛΒΙΝΟΣ: Καρκινογόνες Αντένες στην Περιοχή Κυπερούντας
alvinos.blogspot.com
Γνώμη ελεύθερη από την χώρα των Bloggers. Για την Κυπερούντα την Κύπρο και για τον κάθε κουρούπεττο και κεντικελένη που λυμαίνεται τους τόπους μου
about an hour ago · Edited · Like · Remove Preview
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Μπορώ να σου πω χίλια πράγματα... αλλά εσύ τίποτα δεν θα "ξέρεις"
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης το μόνο που "ξέρεις" είναι ότι η cyta είναι μιά "άγια εταιρεία"
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, υπάρχει κάτι από την Cyta στην περιοχή σου που δεν σου φταίει. Το δίκτυο της Cyta που χρησιμοποιείς σου φταίει?
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Αν θέλεις διαφημιστή ψάξε αλλού Ιωάννη. Εδώ θα λέω τα προβλήματα.
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Εγώ όπως βλέπεις σε βοηθώ να τα πεις.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Δεν χρειάζεται, προϋπάρχουν στο internet βλέπεις. Απλά εδώ γίνεται συζήτηση.
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Μα νομίζω ότι καλά γίνεται η συζήτηση για να την βλέπουν και άλλοι. Πρέπει να σου πω ότι βρίσκω φίλους που την διαβάζουν!!!
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Πάντως με τα μυαλά που κουλιαντηρίζετε σας βλέπω σύντομα στο 1/3 του μεγέθους σας και με την ανάγκη να απολυθούν οι μισοί για να γίνεται ανταγωνιστικοί. Μόνοι σας βγάζετε τα μάτια σας. Δεν θέλετε βοήθεια.
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Σημείωσε ότι την έχω κάνει και share στην σελιδα μου.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Και εγώ φυσικά.
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos ..filous mono ? ti sizitisi kaneis Ioannis ..afou den eise se thesi na peis mia alitheia ? i na paradektis to oti ginete ?
about an hour ago · Edited · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Και φυλάτω και την συζήτηση σε περίπτωση που κάποιος θέλει να την διαγράψει
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos o ioannis tha tin kanei print kai tha tin pairnei stin douleia tou
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνο, σου είπα ότι η πολιτική για το πόσους πελάτες θα έχει μια εταιρεία την αποφασίζουν οι ιδιοκτήτες της. Δεν είναι οι υπάλλοιλοι της Cyta που παίρνουν αυτήν την απόφαση, αλλά η Κυβέρνηση.
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos posous i pious ?
about an hour ago · Like
  
Aris A. Aristotelous vlepo oti h kouventa proxorhse. auth einai h mageia tou fb!mesa apo tis suzhthseis genniountai filies, pu tosh anagkh tis exoume poia sthn zoh mas se auth thn axarh koinonia pu zume!xoris na mu peftei logos alla epeidh exo katalavei oti o alvinos kai o...See More
about an hour ago via mobile · Like · 1
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Χαχαχαχαχαχαχ Να ρωτήσω τον Ξενοδόχο που την Αρκάκα να μου πει για τον λογαριασμό μου δηλαδή (Natura Hotel) η τον εμπορείου και βιομηχανίας;
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Μιά χαρά τα λέμε και από εδώ φίλε Άρη και κρατούμε και πρακτικά!!!!
about an hour ago · Like · 1
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Εγώ με την Cyta τα "έλεγα" 13 χρόνια τώρα και κανένας δεν μου έβαλλε φτιν.
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, δεν ξέρω τι άλλο θα σου φταίξει στην περιοχή. Θα πρέπει να επεκταθείς και σε άλλες περιοχές.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Εγώ μιλώ με δεδομένα μια και ερευνώ αυτά που λέω Ιωάννη. Εσύ αφού δεν ξέρεις τίποτε.... τι να πούμε....; Σε άλλες περιοχές δεν χρειάζεται να επεκταθώ. Δεν χρειάζεται να αποδείξω 100 φορές κάτι για να ισχύει. Και μιά φορά που αποδεικνύεται εδώ ότι είστε κλέφτες μου φτάνει.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Οργανωμένοι κλέφτες με συστήματα λογισμικών που το κάνουν "από μόνα" τους!!!!
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos pienne sto xorio souni..vasa..kai stis ekei perioxes Ioannis kai ela na mas peis gia tis syndeseis kai to ti kai pios ftei ! i mipos na paroume 2-3 efimerides kai topika kanalia gia na mathei o kosmos tin alitheia ? afous eiste anikanoi kai anaksioi na paradektite tin imimatheia sas !!!
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, αυτό που μπορώ να καταλάβω είναι ότι ένας άνθρωπος που είναι μέσα στην τεχνολογία βρεθεί μακριά από το κέντρο του δικτύου θα έχει πάντα παράπονα. Όμως εσύ υπερβαίνεις αυτό και φτάνεις μέχρι το σημείο να θεωρείς ότι θέλουν το κακό σου.
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos i thatan kalytera na enimerosoume kana megalo organismo stin evropi ( apo agglia - germania - gallia ) na eleksi an oi xreoseis ginontai analogos tis syndesis kai pia ta provlimata kai pou ofeilontai ???
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos otan aplonei xeri i cyta ston logariasmo sou kai xreonei osa thelei ..afto simeni pos i cyta thelei to kalo mas ?
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Μισό εκατομμύριο ευρώ πλήρωσε η Κυπερούντα Ιωάννη. Για το "καλό" μας το κάνατε εσύ και η κομπανία σου;
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos den tous einai arketa Alvinos... exoun tamenes proagoges..afksiseis ..pios tha tis plirosei ?
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Εγώ σου μιλώ με γεγονότα και εσύ που είσαι υπεύθυνος για τα δύκτια δεν ξέρεις τι εξοπλισμό είχαμε τότε στο χωριό.... Ποιός άραγε σε πιστεύει;
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Μπορείς να το τσεκάρεις και από την θέση σου άμα θέλεις. Βρες από το οργανώγραμμα σου το IP του εξοπλισμού. Μπές μέσα, βρες τον serial number του και εξέτασε με την εταιρεία που το κατασκευάζει την ημερομηνία πώλησης του (βγαίνει απο την ημερομηνία που λήγη η εγγύηση). Ή πάλι ....δεν μπορείς;
about an hour ago · Like
  
Aris A. Aristotelous alvine kai ioannh eiste duo polu axiologoi kai kataplhktikoi anthropoi sunergasteite parakalo gia to kalo olon mas!
about an hour ago via mobile · Like
  
Ioannis Chrysochos Όσοι με ξέρουν με πιστεύουν.
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos i cyta kai arketoi me ypiresia 20 xronia den kseroun ti simeni win-win situation ... i cyta prpei panta na vgainei kerdisimia...pios gama tous pelates tis !!!
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Πρώτα πρώτα ξέρουν ότι δεν λέω ψέματα.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Αυτό κάνουμε Άρη μου. Προσπαθώ να δείξω στον Ιωάννη ότι αν δεν υπάρξει ορθολογισμός και διαφάνεια στην Cyta, μόνοι τους θα την κλείσουν.
about an hour ago · Like · 1
  
Giorgos Lemesos den einai angki na se kseroume Ioannis...vlepoume ksekathara tous logariasmous pou plironoume..to posa kai to pos kai an exoume antikrisma se ypiresies i oxi !
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos preopei na kseroume kapoion stin cyta gia na kseroume to posa plironoume kai posa fevgoun apo tin trapeza gia na plirothei i cyta ?
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Γιώργο, έχω μιλήσει προηγούμενα για το θέμα του κόστους της Cyta και το πόσο συμφέρει στον Κύπριο πολίτη η ύπαρξή της.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Μετά αγαπητέ Ιωάννη, τσέκαρε την μέρα που μας έγινε η αναβάθμιση στην Κυπερούντα. Τέλος μέτρησε τον αριθμό των πελατών που υπήρχαν στην Κυπερούντα με dialup και πολλαπλασίασε την διαφορά στον λογαριασμό που πλήρωναν πριν και μετά την αναβάθμιση. Τέλος...See More
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Τώρα δρας σαν τους υπαλλήλους της Λαϊκής που έβλεπαν να γίνεται το σώσε γύρο τους και έλεγαν "ούσσου να περάσουμε".
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, όλοι μας είχαμε ένα διάστημα μέχρι να πάμε στα ADSL. Δέχομαι ότι αργήσατε να μπείτε στο νέο δίκτυο. Δέχομαι ότι αυτό έχει στοιχίσει. Αυτό που δεν δέχομαι είναι αυτό που λες ότι εκσεμμένα έγνιε αυτό.
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos Alvinos ..kanei kai tha ton syxiseis ...amfivallo an katalave kati apo ola afta...tha ta typosei ola kai tha ta steili se kana allo stin cyta kai isos pareis apantisi
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης ξέρεις πόσε επιστολές έγραψα πριν το κάνουν Ιωάννη; Ήξερα ότι γινόταν και δεν το έκαναν και ούτε τις επιστολές δεν τις απαντούσαν. Ξέρεις η αλαζονία του μονοπωλείου "ας πάει αλλού αν θέλει".
about an hour ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, αν βρω χρόνο θα ρωτήσω για την Κυπερούντα.
about an hour ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Το μονοπώλειο σας έλιξε στο χωριό μου εδώ και λίγους μήνες μόνο. Ήμασταν όμηροι σας εδώ και 52 χρόνια!!! (1961)
about an hour ago · Like
  
Giorgos Lemesos eimai enas apo aftous pu pistevoun pos i cyta prepei na perasei se idiotika xeria.... prosexe men kourazese ioannis pu tin polli douleia !
59 minutes ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, δεν ξέρω τι ανάπτυξη έχουν κάνει οι άλλοι παρόχοι στην περιοχή σου. Σίγουρα χάλκινα καλώδια χρησιμοποιείς αυτά της Cyta.
57 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Φίλε Γιώργο δεν νομίζω ότι σε ιδιωτικά χέρια θα είναι καλύτερα η Cyta. Απλά νομίζω ότι αν δεν φέρουν τα "μίλια" τους και πουλούν ακριβά, από μόνοι τους θα κλείσουν. Πρέπει να αρχίσουν να σέβονται τους πελάτες τους και να ξέρουν ότι αυτοί πρέπει να μείνουν πελάτες τους για να πληρώνεται ο μισθός τους.
57 minutes ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, σου είπα το θέμα των τιμών και του αριθμού των πελατών καθορίζεται από τον ιδιοκτήτη της εταιρείας και όχι τους υπάλληλους.
56 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Αν δεν σταματήσουν να κλέβουν τον κόσμο δεν θα τους μείνει κανένας.
55 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Δεν υπάρχει "εταιρεία" Ιωάννη. Μόνο άνθρωποι. Αν ο Α ή ο Β πήρε κακές αποφάσεις μονοι σας να το δείτε γιατί στο τέλος της μέρας εμείς θα έχουμε και τηλέφωνο και διαδίκτυο αλλά εσείς δεν θα έχετε δουλειά.
54 minutes ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, δουλειά θα έχουμε ίσως σε μια άλλη εταιρεία. Η Cyta δεν είναι αποκλειστικά δική μας. Εμείς απλά υπάλλοιλοι είμαστε. Και εσύ είσαι καθηγητής αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα μείνεις στο δημόσιο.
52 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Αυτό είναι σίγουρο. Κανένας δεν έχει αλυσίδες στην καρέκλα του. Από το δημόσιο έδωσα παραίτηση το 1995 και επέστρεψα το 2005. Δεν με χαλά καθόλου να αλλάζω δουλειά και ούτε έχω την νοοτροπία του "έκατσα τον μύλο". Ο καθένας μας να φροντίζει να επιλέγονται οι υπηρεσίες που παρέχει από τον κόσμο για να έχει δουλειά.
49 minutes ago · Like · 1
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Εδώ όμως μιλούμε για εσάς και κυρίως για τον τρόπο που αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας. Ακόμα να σας φύγει η νοοτροπία του μονοπωλείου που είχατε.
48 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos kapote stin trapeza kyprou piga na katatheso ton telefteo mu mistho meta pu apolythika mazika me allous kyprious apo mia etereia...mu lei i ypallilos sto tameio....ma piannete polla eseis stin .................., tis leo aftos einai o telefteos misthos...See More
47 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos kati paromoio egine kai stin laiki otan piga na kleiso ton logariasmo mou kapote ! o troxos gyrizei ..panta etsi itan kai panta etsi tha einai !
45 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos kai afto isxyei gia olous !
45 minutes ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, εγώ δεν έρχομαι σε επαφή με πελάτες και δεν μπορώ να σου πω για την νοοτροπία που ίσως βγάζουμε προς τα έξω. Θέλω να ελπίζω ότι αυτή προσαρμόζεται. Άλλωστε έχουν περάσει τόσα χρόνια που έγινε η φιλελευθεροποίηση. Από τότε σχεδόν όλος ο κόσμος π...See More
41 minutes ago · Edited · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Συμφωνώ φίλε Γιώργο
36 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos meta pou pirate oloi proagoges kai afksiseis theikes..kai fygate apo ta tameia kai prosvlifhikan alloi spoudasmenoi ta rixnete ola se aftous... to idio ginete kai stin astynomia...afou tis psiles theseis tis exoun apofitoi nykterinon lykeion ( px. zont...See More
36 minutes ago · Unlike · 1
  
Ioannis Chrysochos Γιώργο, σε καταλαβαίνω. Οι άνθρωποι που δουλεύουν στην Cyta έχουν δουλέψει και στον ιδιωτικό τομέα. Καταλαβαίνω και την πίκρα που νιώθεις. Εκεί που δεν σου απαντώ είναι διότι χρησιμοποιείς επίθετα τα οποία φυσικά και δεν αποδέχομαι.
36 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Μα δεν είναι θέμα παιδείας, είναι θέμα νοοτροπίας Ιωάννη. Σου λέω γεγονότα που αν ήταν κάποιος που θα τον ένοιαζε πραγματικά η εταιρεία του θα απολογείτο και θα τους έπιαννε όλους απο τον λαιμό μέχρι να του πουν γιατί έγινε αυτό που έγινε. Όταν το αφεντικό σιωπά.... τότε ξέρεις ότι είναι οργανωμένο το έγκλημα...
34 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Κάνουμε τόσες μέρες συζήτηση κάτω από μερικά έγγραφα που ακόμα να απαντηθούν από τα αφεντικά σου. Και ξέρεις γιατί. Γιατί "ούσσου να περάσουμε". Γιατί πάντα το κάναμε και αν παίξουμε πελλό, μπορεί και να μην μας πάρουν πρέφα.
32 minutes ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Αλβίνε, δεν μπορώ να ξέρω ποιά νοοτροπία υπάρχει ακριβώς. Η πολιτική όμως δεν μπορεί να είναι άλλη από μια πελατοκεντρική προσέγγιση. Αυτό που φοβάμαι μαζί σου είναι ότι σπαταλάς πολύ χρόνο και οι άνθρωποι αυτοί χρονομετρούνται για την απόδοσή τους και την πληρωμή τους.
31 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Δεν μίλησε κανένας. Για την σιωπή τους πληρώνονται όλοι....
30 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos den exeis tin paramikri idea to ti simeni na perneis 720 euro ton mina, na eise stin koryfi tis listas gia apolysi epeidi eise kypreos...na erxontai oi logariasmoi kai na kleeis....na se xreonoun perissotero apo osa prepei kai na min yparxei oute enas ...See More
29 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos einai mesa sto agrafo exeiridio tis cytas, opos kai tis astynomias...tis ahk.. sta ypourgeia...plironese gia na siopas...vlepe akou krypse je mia xara pernoume!
25 minutes ago · Edited · Like
  
Giorgos Lemesos i alli sto rik piannei 60 000 euro to xrono gi ana taksinoma ta arxeia ... vlepe akou siopa.. giafto plironese !!!
24 minutes ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Γιώργο, δυστυχώς μας έχουν ρίξει σε μια κρίση που μεγεθύνει τα προβλήματα. Όπως σου είπα και η δική μου σκέψη είναι κοντά στη δική σου. Τι να σου πω ότι θα βουλιάξουμε όλοι για να σε ευχαριστήσω για μερικά δευτερόλεπτα? Ελπίζω να μην βουλιάξουμε διότι ...See More
22 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos kaneis den thelei na vouliaksoume oloi.... alla oi perissoteroi san kai emena vouliazoume ekseteias ton '' lathon ' 'sas kai afton pu sas volepsan sto dimosio !!
20 minutes ago · Like
  
Marina Komodromou Επειδή παρακολουθούσα την συζήτηση έχω να πω ότι συμφωνώ με τον Άρη πιο πάνω. Θα πρέπει να συνεργαστείτε για το καλό όλων μας. Εγώ δεν έχω άσχημη εμπειρία με την Α.ΤΗ.Κ απεναντίας έχω με άλλη εταιρεία όταν πήρα άλλες γραμμές για τα παιδιά μου. Δεν το έ...See More
17 minutes ago · Like · 1
  
Ioannis Chrysochos Γιώργο, όπως σου είπα έχω άποψη για την κρίση. Μπορεί να μοιάζει πολύ με την δική σου ή και να έχει κάποιες διαφορές. Πίστεψέ με είμαι και εγώ αγανακτισμένος με το τι συμβαίνει όταν χάνονται δισεκατομμύρια από την Κύπρο και καταλήγουν στην Ελλάδα. Τα δ...See More
15 minutes ago · Edited · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Μαρίνα τι συνεργασία πρέπει να κάνω; Αφού δεν μπορούν να μου γράψουν μιά επιστολή για το πως και μου πήραν 3 φορές χρήματα από τον λογαριασμό μου; Να το "ξεχάσω" και να τους αφήσω στην "ησυχία" τους;
14 minutes ago · Edited · Like · 1
  
Giorgos Lemesos Marina ...otan tekmiria pou exei anartisi o Alvinos den einai apodekta apo ton Ioanni ..pos mporei na yparxei synergasia ek merous tou Ioanni pou ksekathara den ta apodexete ?
14 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Να το κουκουλόσουμε;
12 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos ...Ioannis den pane stin ellada...stis tsepes ton kommaton..ton kommatoigeton...ton ypotithemenon politikon pou paristanoun tous patriotes..afton pou se volepsan stin thesi pou eise tora !!! an esy ypallilos tis cytas me 20 xronia ypiresia eise aganaktismenos fantasou emeis oi ypoloiipoi ti eprepe na eimaste !!!
12 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos Alvine idi i ''ypotyhesi sou '' einai koukkoullomeni !!!!
11 minutes ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Γιώργο, για εμένα το μόνο που δεν είναι αποδεχτό είναι ότι τάχα η Cyta εσκεμμένα έκανε προβλήματα στον Αλβίνο ή την Κυπερούντα και τάχα ο στόχος της ήταν να πάρει λεφτά από την περιοχή.
10 minutes ago · Edited · Like
  
Marina Komodromou Αλβίνο, σου φαίνεται να μην το ψάχνει ο Ιωάννης? Εμένα μου φαίνεται να το ψάχνει πάντως. Δεν έχει σχέση αν κάποιος σου παραδεχτεί εδώ οτιδήποτε, το θέμα είναι να λυθεί το πρόβλημα και να μην ξανατύχει. Έχε υπόψη σου ότι και εκεί άνθρωποι είναι και κάνο...See More
10 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Ναι έχει και άλλους κλέφτες η αγορά. Δεν είναι αυτό όμως άλλοθι. Είναι σαν τον χαζό που πήγε δικαστήριο ότι έκλεβε ένα περίπτερο και σαν δικαιολογία είπε στον δικαστή ότι και ο Γιαννής και ο Κωστής και ο Πετρής εκλέφταν που το περίπτερο αλλά μόνο εμένα εσυλλάβαν!!!
9 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos Marina oti synevike ston Alvino synevike kai se xiliades polites ... an itan 1-2-3 fores tote tha to dexomoun os lathos ..alla den einai mono 1-2-3 fores...einai xiliades kai ginete edo kai xronia kai oxi mono stin kyperounta kai den synevike mono ston Alvino !!!
9 minutes ago · Like
  
Marina Komodromou Μα αν ο υπάλληλος κάνει ένα λάθος δεν πάει στην τσέπη του το χρήμα άρα δεν μπορεί να είναι κλέφτης!!!
8 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos kai ton ypallilo tis ahk synelave i astynomia epeidi ekleve revma stin lemeso alla diki den egine oute kai timorithike fysika !!! eksartate pios klevei !
8 minutes ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Γιώργο, δεν είναι το ίδιο.
7 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos den einai o ypallilos tis cytas pou klevei ...to sistima einai ftiagmeno me tetoio tropo na kanei ''lathi '' !!!
7 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos opos kai eipa kai prin kati meres ..5-10 euro lathos xreosi se 20 000 katoikous ...eto xrima stin tsepi tis cytas ! to idio ginete kai me tous logariasmous tis ahk .
5 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Ποιός υπάλληλος Μαρίνα. Βλέπεις να γράφει κανένα όνομα η χρέωση;
5 minutes ago · Like
  
Ioannis Chrysochos Γιώργο, εμένα δεν με κλέβει κενένας οργανισμός. Προσέχω τους λογαριασμούς μου και είμαι ικανοποιημένος.
5 minutes ago · Like
  
Marina Komodromou Γιώργο, κακώς αν δεν τον δίκασαν. Και κακώς ανεχόμαστε να μην δικάζουν πολλούς. Μην τα ισοπεδώσουμε όμως όλα. Αν είναι ένας κλέφτης δεν είναι όλοι. Και πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχει στηθεί το σύστημα της Α.ΤΗ.Κ. για να κλέβει.
4 minutes ago · Like · 1
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Είναι μηχανογραφημένο το "λαθάκι"
4 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos esena fysika oxi..tous ypallilous tis tha '' kleivei '' i cyta ?
4 minutes ago · Like
  
Giorgos Lemesos Marina ego ta teleftea xronia me ekanan apo empeiries na pistevo pos ola afta ta '' lathi '' einai stimena.... ena logismiko programma leitourgei opos to programmatiseis !!!
3 minutes ago · Like
  
Αλβίνος Βασιλειάδης Γίνεται συνέχεια, απλά εγώ το πήρα πρέφα γιατί ήταν αδιαμφισβήτητη η παρανομία στην χρέωση. Πίσω από τα 1.26 νομίζω κρύβονται πολλά εκατομύρια.


3 σχόλια:

  1. Πολύ χάρηκα να ξαναδιαβάσω τη συζήτηση που έγινε. Δυστυχώς δεν φαίνονται κάποια "see more".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χάρηκα να ξαναδιαβάσω τη συζήτηση που έγινε. Δυστυχώς δεν φαίνονται κάποια "see more".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όπως ποιά; εγώ τα βλέπω όλα. Πήρα και επιστολή από την Cyta που παραδέχεται ότι ήταν πρόβλημα του λογισμικού οι υπερχρέωση. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή