Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Απατεονιές διαδικτυακές με τις έμμεσες πλην σαφείς ευλογίες του Γενικού Διευθυντή του ΚΟΤ (Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού) Μάριου Χαννίδη... Απολάυστε διαπλοκλή......


Ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού (Κ.Ο.Τ.) βρωμά πατόκορφα;!!!! Διαβάστε το πάρα κάτω και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα για το τι "παίζεται".......

Γεγονότα:
1.     Κλείνω για τις 3 Ιουνίου 2012 (του κατακλυσμού), διαμέρισμα στο  Flamingo Beach Executive Suites @ Apartments διεύθυνση, 154 Piale Pasha Avenue Larnaca τηλ +35724828208, μέσω της γνωστής σελίδας κρατήσεων www.agoda.com. Προπλήρωσα για την διαμονή με την visa μου, το ποσόν των 70.
2.     Γύρω στις 5 το απόγευμα καταφθάνω στο ξενοδοχείο και μέσω τηλεφώνου με κατευθύνουν στην υποδοχή του διπλανού ξενοδοχείου που έχει το ίδιο τηλέφωνο και ονομάζεται Flamingo Beach Hotel. Εκεί η επί της υποδοχής υπάλληλος ονομαζόμενη Roxana μου λέει ότι υπάρχει πρόβλημα και ότι δεν έχει δωμάτιο, και μου δίνει στο τηλέφωνο τον «διευθυντή» που δεν λέει το όνομα του αλλά λίγο πολύ μου λέει ότι δεν έχουν δωμάτιο και να γυρέψω τα χρήματα μου πίσω και δεν τον κόφτει τίποτε. Έμαθα από τους διαμένοντες στο ξενοδοχείο ότι τον τύπο τον λένε Μάριο.
3.     Το δεν έχει δωμάτιο φυσικά αποκαλύπτεται από το γεγονός ότι δεν έχει ξενοδοχείο. Το ξενοδοχείο που «νοικίασα» δωμάτιο και είναι δίπλα και ανήκει στην ίδια εταιρεία με το Flamingo Beach Hotel, ακόμα να αποπερατωθεί οικοδομικά αλλά διαφημίζεται σε όλα τα online hote booking sites όπως το Booking.com κτλ.
4.     Κακήν κακώς και δίχως εναλλακτική λύση φεύγω από εκεί και στο καφέ του ξενοδοχείου μπροστά στην είσοδο συναντώ τον βουλευτή του ΑΚΕΛ Πανίκο Σταυριανό του οποίου αναφέρω το πρόβλημα και μου λέει «να το καταγγείλεις».
5.     Η κράτηση μου γράφει «Any cancellation received within 2 day/s prior to arrival will incur the first 1 night/s charge. Failure to arrive at your hotel will be treated as a No-Show and will incur the first 1 night/s charge (Hotel policy)”. Δηλαδή αν δεν πήγαινα εκεί!!! Που δεν υπήρχε το ξενοδοχείο ακόμα!!!! Θα έχανα αυτόματα τα χρήματα μου.
6.     Αμέσως το καταγγέλλω μέσω email  στο  www.agoda.com και στην συνέχεια βρίσκω εκεί κοντά ένα άλλο ξενοδοχείο το Sea & Lake στο οποίο νοικιάζουμε δωμάτιο κατωτέρας ποιότητας (δίχως αστέρια) στα €55 και δίχως το πρόγευμα για 3 άτομα που ήταν μέρος του πακέτου των 70 ευρώ στο Flamingo Beach Executive Suites (που ήταν 4άστερο), μια και η ανάγκη του να βρούμε κάπου να μείνουμε ήταν άμεση και δεν είχα καιρό να ψάξω περισσότερο και μαζί μου είχα τα 2 ανήλικα παιδιά μου.
7.     Την Δευτέρα το  www.agoda.com μου επιστρέφει τα χρήματα μου και εγώ προσπαθώ να καταγγείλω την παρανομία (την ενοικίαση ανύπαρκτων ξενοδοχείων μέσω πρακτόρων του διαδικτύου), στον ΚΟΤ και στην Αστυνομία.
8.     Η αστυνομία δεν δέχτηκε να πιάσει καταγγελία. Ο αστυνομικός διευθυντής στο σταθμό του Αγρού που ο πιο κοντινός μου, μου είπε ότι δεν μπορεί να δεχτεί τέτοιου είδους καταγγελίες και πρέπει να πάω να τις κάνω Λάρνακα. Όταν επικοινώνησα στην Λάρνακα και τους είπα το όνομα του υποστατικού, μου ανέφεραν ότι ούτε αυτοί μπορούν να δεχτούν τέτοια καταγγελία και είναι δουλειά του ΚΟΤ. Αυτό δείχνει ότι η Αστυνομία θεωρεί το γεγονός του να νοικιάζεις ανύπαρκτα δωμάτια είναι καθόλα νόμιμο και πρέπων. Ντροπή.
9.     Κατάγγειλα την ίδια μέρα το γεγονός στην Μαίρη Χατζηκωνσταντή, λειτουργό του ΚΟΤ Λάρνακος, η οποία που ανέφερε τηλεφωνικώς ότι με τον συγκεκριμένο ιδιοκτήτη έχουν και άλλες καταγγελίες και ότι η δική μου υπόθεση είναι σοβαρή και αν είμαι διατεθειμένος να μαρτυρήσω στο δικαστήριο για αυτό. Φυσικά της απάντησα θετικά και περίμενα εξελίξεις.
10.  Αντί της κ. Χατζηκωνσταντή σε λίγες μέρες που ξανατηλεφώνησα μου μίλησε ένας άλλος λειτουργός ο Θεοφάνης Γιάγκου και ο Βάσος Λεπτός οι οποίοι και οι δύο μου απάντησαν ότι δεν θα κάμουν τίποτα γιατί πήρα τα χρήματα μου πίσω!!!! Δηλαδή η παρανομία της ενοικίασης ξενοδοχείου 4 αστέρων το οποίο ΔΕΝ υπάρχει, έγινε γαργάρα. Επίσης μου αρνήθηκαν να απαντήσουν γραπτώς σε οτιδήποτε γιατί για αυτούς τους δύο (ο ένας είναι ο διευθυντής του ΚΟΤ Λάρνακας) η υπόθεση έκλεισε....
11.  Επειδή όλα αυτά μου φάνηκαν ύποπτα, επικοινώνησα τηλεφωνικώς και με email με τον Λειτουργό του ΚΟΤ στην Λευκωσία κ. Φυλακτίδη και του έστειλα όλα τα αποδειχτικά στοιχεία. Voucher από το Agoda, αποδείξεις πληρωμών από την visa μου και του ζήτησα να διερευνήσει πως και δεν διερευνήθηκε αυτή η παρανομία από τον ΚΟΤ. Εξεπλάγην και μου ανέφερε ότι θα κάνει έρευνα. Περιττό να πω ότι εκτός από το ένα ΟΚ που πήρα σαν απάντηση για το email με  τα στοιχεία που του έστειλα, δεν ξαναβγήκε ποτέ στο τηλέφωνο. Αυτά έγιναν στις 12 Σεπτεμβρίου του 2012.
12.  Φέτος και επ, ευκαιρίας που βρήκα στο facebook τον λογαριασμό του γενικού διευθυντή του ΚΟΤ κ. Χαννίδη, είπα να κάνω μια νέα προσπάθεια να δω κατα πόσο παίζεται κάποιο παιγνίδι και δεν προχωρά αυτή η υπόθεση.
13.  Εδώ καλύτερα είναι να δώσω την συνομιλία ως έχει για να δείτε καλύτερα από μόνοι σας το πως χειρίστηκε το θέμα ο κ. Χαννίδης!!!! Τρομακτικό...

14.  Συνομιλία από το facebook.
«·  Conversation started 5 July
·  Description: https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn1/s32x32/572961_100000741579042_445606048_q.jpg
16:48
Αλβίνος Βασιλειάδης
Αγαπητέ κ. Χαννίδη, δεν ξέρω αν θα πάρετε το μήνυμα μου, αλλά αν το πάρετε θα ήθελα να σας μιλήσω για ένα πιθανό κύκλωμα διαφθοράς στον ΚΟΤ. Κατήγγειλα πριν 1 χρόνο ένα ξενοδοχείο στην Λαρνακα το οποίου ενοικίαζε δωμάτια δίχως να έχει αποτελειωθεί η να πάρει άδειες και φυσικά όταν πήγαμε εκεί μας είπαν ότι δεν υπάρχει τέτοιο ξενοδοχείο ακόμα. Ζητήσαμε τα χρήματα μας πίσω απο το www.agoda.com και μας τα επέστρεψαν αμέσως εις διπλούν και απολογήθηκαν για την εξαπάτηση. Όταν όμως καταγγείλαμε το γεγονός στον ΚΟΤ στην Λαρνακα όλοι ήταν πρόθυμοι να προχωρήσουν την διερεύνηση. Ξαφνικά άκρα του τάφου σιωπή... Ακολούθως μετά την προτροπή της κ. Φρύνης Μιχαήλ που είναι μαζί μας στο σύνδεσμο καταναλωτών (είμαι ο αντιπρόεδρος της Λεμεσού εγώ) μου είπε να μιλήσω με τον κ. Φυλακτίδη Λεύκο αν το λέω σωστά, ο οποίος ήταν πολύ πρόθυμος να το διερευνήσει και να δει γιατί δεν το διερεύνησαν οι συνάδελφοι του στην Λάρνακα αλλά ακολούθως και αυτός σιγή ιχθύος.... Τελικά υπάρχει τόση διαφθορά στον ΚΟΤ η είναι απλά αδιαφορία της δημόσιας υπηρεσίας; Το ξενοδοχείο που αναφέρομαι είναι το http://www.agoda.com/europe/cyprus/larnaca/mackenzie_beach_hotel_apartments.html?asq=jGXBHFvRg5Z51Emf%2fbXG4w%3d%3d που τότε ονομαζόταν Flamingo Luxury apartments. Η κράτηση που σας δίνω τις λεπτομέριες εδώ έγινε όταν δεν υπήρχαν καν αποπερατομένα διαμερίσματα...
Booking ID 18168920 Client Alvinos Vassiliades Country of Passport Cyprus Hotel Mackenzie Beach Hotel & Apartments Address 154 Piale Pasha Avenue Arrival June 03, 2012 Departure June 04, 2012 Number of Rooms 1 Number of Extra Beds - Number of Adults 2 Number of Children - breakfast Yes Room Type Studio Promotion - Name - Card Type PayPal Card No XXXX XXXX XXXX XXXX EXP Jan 01 Booking Conditions
Any cancellation received within 2 day/s prior to arrival will incur the first 1 night/s charge. Failure to arrive at your hotel will be treated as a No-Show and will incur the first 1 night/s charge (Hotel policy).
Σας γράφω από εδώ γιατί στον ΚΟΤ δεν εμπιστεύομαι πλέον κανένα.
Αλβινος Βασιλειάδης
99****** Κυπερούντα



·  6 July
·  Description: https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash3/s32x32/371953_733878512_1783029689_q.jpg
15:23
Marios Hannides
Alviano kalispera! Xerome idietera gia to minima su. Afto dixni poso energos politis ise. Mono esti proxorume mprosta. Se parakalo na epikinonisis me tin voitho mu sto grafio mu sto 22691140 ke na kanonisete pote se volevi na erthis na to dume epitopu me tus armodius liturgus. Tetiu idus fenomena tha prepi na katapolemunte AMESA! Se efxaristo poli. Marios
·  Description: https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn1/s32x32/572961_100000741579042_445606048_q.jpg
18:06
Αλβίνος Βασιλειάδης
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! θα επικοινωνήσω από δευτέρας να κατέβω Λευκωσία.
15.  Φυσικά και πήγα στην συνάντηση που κράτησε κάπου 3-5 λεπτά και μου είπε να αποστείλω τα πάντα ηλεκτρονικώς και θα το «διερευνήσει».
16.  Με την αποστολή των δεδομένων πήρα ένα τηλεφώνημα από τον βοηθό του κ. Χαννίδη ο οποίος άρχισε να μου αμφισβητά το κατά πόσο «παρέλαβε» ηλεκτρονικά ο κ. Φυλακτίδης τα στοιχία της καταγγελίας μου. Αμέσως μπήκανε ψίλλοι στα φτιά μου. Φυσικά του έστειλα όχι μόνο το email που παρέλαβε αλλά και την απάντηση του Φυλακτίδη με το «ΟΚ» σε email.

17.Η απάντηση που πήρα από τον Γενικό Διευθυντή του ΚΟΤ είναι η ποιό κάτω:

Αρ. Φακ. 01.11.002.004.002

30 Ιουλίου 2013

Κύριο Αλβίνο Βασιλειάδη

Αγαπητέ κύριε Βασιλειάδη
Αναφέρομαι στο ηλεκτρονικό σας μήνυμα με ημερ. 27.7.2013 σχετικά με καταγγελία σας εναντίον Λειτουργών του ΚΟΤ σε σχέση με διερεύνηση παραπόνου σας για κράτηση στο υποστατικό με την ονομασία Flamingo Beach Executive Suites.

Επιθυμώ να σας πληροφορήσω ότι από τα στοιχεία που τέθηκαν υπόψη μου, η ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν ήταν αποπερατωμένη κατά την ημερομηνία της άφιξης σας και δεν ευρισκόταν σε λειτουργία λόγω καθυστέρησης παράδοσης της μονάδας από τον εργολάβο. Η επιχείρηση λειτούργησε τελικά την 1.8.2012.

 Έχω επίσης ενημερωθεί ότι σας προτάθηκε η διευθέτηση της διαμονής σας σε παρακείμενο ξενοδοχείο ανώτερης κατηγορίας, πρόταση που δεν αποδεχτήκατε ενώ σας έχει επίσης επιστραφεί το ποσό που καταβάλατε για κράτηση μέσω διαδικτύου.  Με τα δεδομένα αυτά κρίθηκε ότι δεν συνέτρεχαν οι προϋποθέσεις για λήψη δικαστικών μέτρων εναντίον της επιχείρησης από τον ΚΟΤ για τους συγκεκριμένους λόγους που αναφέρονται στην επιστολή σας.

Λόγω αυθαίρετων επεκτάσεων και τροποποιήσεων που διαπιστώθηκαν μετά τη λειτουργία της, η επιχείρηση έχει καταγγελθεί για λειτουργία χωρίς άδεια λειτουργίας (αρ. υπόθεσης 21691/12 ορισμένη για ακρόαση 11.9.2013).

Παραμένω στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πρόσθετη πληροφορία.

Με εκτίμηση


Μάριος Χαννίδης
Γενικός Διευθυντής

18.Η απάντηση μου σε αυτό ήταν η πιό κάτω.

31.07.13
Αγαπητέ κ. Χαννίδη,

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σας,

θέλω να σας πληροφορήσω ότι όχι μόνο δεν μου προσφέρθηκε θέση σε άλλη ξενοδοχειακή μονάδα, αλλά με έδιωξαν κακής κακός (ήταν και ο κ. Σταυριανός στο καφέ και του μίλησα για το ότι με έδιωξαν, όπως και τα 2 παιδιά μου ως μάρτυρες αυτής της πράξης) και μου είπαν να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω από εκεί που τα έδωσα και οτι δεν τους νοιάζει. Μαρτυρία αυτής της συμπεριφοράς τους μπορεί να ζητηθεί και από τους εργαζόμενους του ξενοδοχείου Sea N Lake που αναγκαστικά πήγαμε και ενοικιάσαμε άρον άρον σε λίγο πιό χαμηλή τιμή και δίχως πρόγευμα αμέσως μετά που μας έδιωξαν από το Flamingo. Αν μου έδιναν καλύτερο δωμάτιο (μια μέρα αιχμής για την Λάρνακα γιατί ήταν η Κυριακή πριν την Δευτέρα του Κατακλυσμού) η ώρα 6 το απόγευμα, εγώ μόνος μου με 2 παιδιά στο αυτοκίνητο, λέτε να την απέρριπτα; Σας φάνηκα νοητικά καθυστερημένος για να κάνω μια τέτοια επιλογή και να μην δεχτώ, αλλά να τρέχω να πιάσω πίσω τα χρήματα μου από την visa που είχαν ήδη φύγει και που ήταν αμφίβολο αν θα μου τα επιστρέψουν, και να ψάχνω μόνος μου να βρω κάπου αλλού να πάω. Τέτοια ώρα;

Ούτε καν το όνομα του δεν μου ανέφερε ο διευθυντής του ξενοδοχείου. Αυτός που σας έχει πει αυτά ψεύδεται ασύστολα και είναι συνεργός σε συγκάλυψη απάτης.  Ποιό ξενοδοχείο μου πρότειναν και ποιό δωμάτιο; για να δούμε αν είχε και διαθέσιμα δωμάτια εκείνη την μέρα σε αυτό που θα πουν!!!! Μια απλή διερεύνηση και 3 ανακρίσεις θα βγει η αλήθεια.

Η κατηγορία η οποία ισχύει και που είναι ότι το συγκεκριμένο υποστατικό ενοικίαζε δωμάτια μέσω διαδικτύου εν όσο δεν ήταν αποπερατωμένο δεν ισχύει; Δηλαδή είναι νόμιμο στην Κύπρο να βάζει κάποιος προς ενοικίαση ανύπαρκτα υποστατικά και να εισπράττει και τα ενοίκια; Αν ναι τότε να το κάνουμε όλοι.

Επίσης ποτέ δεν έλαβα καμιά γραπτή απάντηση για καμιά διερεύνηση από κανέναν λειτουργό του ΚΟΤ που έκανα επίσημη καταγγελία. Μόνο τηλεφωνικά μου απάντησαν, που από ότι κατάλαβα είναι τύπου  "λέω ξελέω". Ο Βάσος Λεπτός (αποφεύγω το κύριε μπροστά από το όνομα του) μου ανέφερε "αφού πήρες τα χρήματα σου πίσω τι παράπονο έχεις". Εγώ του απαντώ. Αφού πήρα τα χρήματα μου πίσω, εσύ τι δουλειά έχεις; Γιατί δεν πουλάς φιστούτζια στον Κατακλυσμό μια και όλοι μας μπορούμε να "πάρουμε τα χρήματα μας πίσω". Όταν γίνεται μια παρανομία όπως αναφέρεται στο υπογραμμισμένο κείμενο πιο πάνω, ο ΚΟΤ δεν είναι εκεί για να νίπτει τας χείρας του, είναι εκεί για να προστατεύει όλους αυτούς που δεν προνόησαν ότι ο κάθε απατεώνας μπορεί να νοικιάζει κάτι χωρίς να το έχει αποπερατώσει. Το άτομο αυτό δεν δικαιολογεί καθόλου τον παχυλό μισθό του ως διευθυντής του ΚΟΤ Λάρνακας και πρέπει ο ΚΑΘΕ φορολογούμενος να δει τον τρόπο που ενεργεί για να προστατεύει εμάς τους καταναλωτές.

Οι καταγγελίες 21691/12 δεν έχουν να κάνουν τίποτα με την κατηγορία που έχω αναφέρει πιο πάνω.

Με εκτίμηση

Αλβίνος Βασιλειάδης

ΥΓ. Επιφυλάσσω τα δικαιώματα μου ως καταναλωτής και το δικαίωμα να δημοσιεύσω μερική ή όλη την επικοινωνία που έχω ή θα έχω με τον ΚΟΤ ή και με άλλες υπηρεσίες, οργανισμούς και εταιρείες. Τα ονόματα που σας έχω δώσει στην επιστολή μου είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την υπόθεση και συγκεκριμένα με το κουκούλωμα της μια και δεν έχουν απαντήσει γραπτώς σε τίποτα. Επειδή ονομαστικά δρούμε όλοι μας, ελπίζω να έχουν όλα τα στοιχεία τα οποία επικαλούνται για να αποδείξουν τα ψέματα του τύπου "μου έδωσαν δωμάτιο σε ξενοδοχείο ανώτερης κατηγορίας", γιατί μπορεί να τα χρειαστούν όταν η συζήτηση μας γίνει δημόσια.

19. Και η απάντηση Χαννίδη:

Αγαπητέ κύριε Βασιλειάδη
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας, την οποία έχω μελετήσει με προσοχή. Θα ήθελα πρώτα να σημειώσω ότι κατανοώ την ανησυχία και τον προβληματισμό σας για αυτό το θέμα και αναγνωρίζω τη δυσφορία σας για την ταλαιπωρία στην οποία υπεστήκατε.
Παρακαλώ σημειώστε ότι έχω ζητήσει επανεξέταση των στοιχείων της καταγγελίας σας μέσω της Υπηρεσίας, η  άποψη της οποίας, ωστόσο,  είναι ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι και δεν υπάρχει τέτοια μαρτυρία που να στοιχειοθετηθεί ποινική δίωξη εναντίον της  συγκεκριμένης επιχείρησης.

Η Υπηρεσία κατέληξε στο συμπέρασμα αυτό αφού έλαβε υπόψη ότι η κράτηση έγινε μέσω ιστοσελίδας από την οποία είχατε επιστροφή χρημάτων, ότι υπάρχουν αντικρουόμενοι ισχυρισμοί κατά πόσο σας προσφέρθηκε ή όχι εναλλακτική διαμονή, ενώ ως προς την περίληψη στην ιστοσελίδα της μη αδειούχας  επιχείρησης,  η δίωξη εναντίον των διαχειριστών της ιστοσελίδας κρίνεται ως ενέργεια δύσκολη έως αδύνατη όπως έχουμε διαπιστώσει σε περιπτώσεις ιστοσελίδων που προβάλλουν κατεχόμενα ξενοδοχεία ή μη αδειούχα ξενοδοχεία στις ελεύθερες περιοχές.

Ως προς την επιχείρηση,  σημειώνεται ότι από τις 26 Ιουνίου 2012 η Υπηρεσία προέβη σε γραπτή προειδοποίηση  για τερματισμό της συνεργασίας της με την ιστοσελίδα, μέχρι την αποπεράτωση και πλήρη λειτουργία της μονάδας.

Υπό το φως των πιο πάνω ο ΚΟΤ δεν μπορεί να επανεξετάσει την καταγγελία σας, έχετε όμως τη δυνατότητα να προχωρήσετε, εάν κρίνετε σκόπιμο, με την καταχώρηση αστικής υπόθεσης εναντίον της επιχείρησης.

Παρακαλώ σημειώστε ότι είμαι στη διάθεση σας για να μιλήσουμε κατ’ ιδίαν όποτε επιθυμείτε.


Με εκτίμηση


Μάριος Χαννίδης
Γενικός Διευθυντής


20.Και η τελική μου απάντηση σε αυτό ήταν η πιό κάτω.

Αγαπητέ κ. Χαννίδη,

η επιχείρηση όταν προέβη σε γραπτή προειδοποίηση για τερματισμό της συνεργασίας της με την ιστοσελίδα, δεν εξυπακούει ότι είχε συνεργασία προηγουμένως;
Δεν μπορεί να ζητά τον τερματισμό από κάτι που δεν υφίσταται. Συνεπώς δεν νομίζω ότι το δικαστήριο χρειάζεται περισσότερα στοιχεία για την καταγγελία αυτής της πρακτικής, δηλαδή της "ενοικίασης" υποστατικών που δεν υπάρχουν.

Ως προς την μαρτυρία μου νομίζω ότι από την πρώτη μέρα που κατάγγειλα το γεγονός στον ΚΟΤ θα μπορούσαν να προσκομίσουν τα στοιχεία που χρειαζόντουσαν για να την επιβεβαιώσουν. Όπως επίσης και την μαρτυρία του κ. Σταυριανού που ήταν παρόν στο συγκεκριμένο περιστατικό, όπως τέλος και των 2 παιδιών μου. Τι περαιτέρω μαρτυρία χρειάζεται για να αποδειχτεί κάτι τέτοιο στο δικαστήριο;

Θεωρώ ότι ο ΚΟΤ εσκεμμένα απέφυγε την καταγγελία του συγκεκριμένου υποστατικού για δικούς του σκοτεινούς και κατά πάσα πιθανότητα, διαπλεκόμενους λόγους.

Θα προχωρήσω σε δημοσίευση και ανοικτή καταγγελία για τον τρόπο που ο ΚΟΤ κάλυψε την εν λόγω επιχείρηση με την διαχείριση της υπόθεσης, γιατί αυτό νομίζω θα έχει πολύ πιο καθαρά αποτελέσματα από οποιανδήποτε αστική αγωγή που θα καταθέσω εγώ, με μηδαμινά οικονομικά κόστα για την επιχείρηση του εν λόγω ξενοδόχου. Οποιοσδήποτε νιώθει ότι θίγεται με την δημοσίευση του ονόματος του μπορεί να προβεί σε αγωγές εναντίον μου αν νομίζει ότι έχει καλύτερες πιθανότητες να αποδείξει τελικά ότι όντως είμαι ελέφαντας.

Δεν νομίζω ότι έχει την δύναμη η την διάθεση ο ΚΟΤ να καταπολεμήσει αυτού του είδους την διαφθορά που αφήνει μερικούς της ξενοδοχειακής βιομηχανίας να είναι κράτος εν κράτη. Καιρός είναι εμείς σαν καταναλωτές να πάρουμε στα χέρια μας τις ευθύνες μας, να βγούμε από το καβούκι της ευθυνοφοβίας μας και να αφήσουμε τον οποιοδήποτε διεφθαρμένο, άυπνο.

Φιλικά

Αλβίνος Βασιλειάδης

Κοιν. Σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και blogs

21.Συμπεράσματα
a.    Είναι παντελώς νόμιμο να νοικιάζεις ανύπαρκτα ξενοδοχεία από το internet και εμμέσως πλην σαφός να περιμένεις το 10% των μη «ακυρώσεων» και να πλουτίσεις από το μηδέν, και όλα αυτά θα τα ευλογήσει ο ΚΟΤ μια και δεν θα σε καταγγείλει ποτέ των ποτών.....
b.    Θέλω να ξέρω πως και ο Μάριος του Flamingo μπήκε στο απυρόβλητο? Μήπως είναι στέλεχος και χρηματοδότης κόμματος? Μήπως είναι της νύχτας και τρομάζουν οι λειτουργοί να τα βάλουν μαζί του?
c.     Μήπως μαζί τα τρώνε?
d.    Μήπως κάτι άλλο που δεν ξέρω;

22.  Όπως και να έχει το πράγμα, δείχνει ότι τα λεφτά που σπαταλούμε για να έχουμε ΚΟΤ, είναι λεφτά πεταμένα, μια και σε μια τόσο οφθαλμοφανή υπόθεση, αρνήθηκαν άπαντες να την προχωρήσουν.... Μέχρι και εδώ υπάρχει η σιωπή των αμνών....
Περαστικά μας.

Αλβίνος Βασιλειάδης
Αντιπρόεδρος Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών
Επαρχιακής Επιτροπής Λεμεσού.




Εδώ η επιστολή που πήρα για να διαγράψω αυτά που γράφω







2 σχόλια:

  1. αχ και βαχ δηλαδη... νομιζω αν το στειλεις στον Οδυσσεα, κατι μπορει να γινει.Γιατι δεν κανεις τη προσπαθεια?παντως χαρας τη υπομονη σου...Δυστυχως οι μεγαλοθεσιτες και οι αυλικοι τους, αντι να χαιρονται που ο απλος πολιτης καταγγελει αυτες τις αυθαιρετες καταστασεις, προσπαθουν απλα να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έβαλα και την επιστολή εκφοβισμού που μου έστειλε ο "δημοκράτης".

    ΑπάντησηΔιαγραφή